Wat hebben jullie de afgelopen dagen weer veel leuke dingen gedaan. Ik heb af en toe enorm moeten lachen en jullie vast ook.
Wat maken jullie veel prachtige foto's.
Heerlijk om nu weer bij vrienden te zijn. Heel veel plezier daar.
groetjes, Jerry
augustus 11, 2009
Toegevoegd door Naam: Marjol
Bericht sinterklaasliedjes zingen? Dat mag pas weer in november hoor! ;)
Leuke verslagen en mooie foto's weer. Heel veel plezier bij Yvonne & Randy
augustus 11, 2009
Toegevoegd door Naam: paula
Bericht Nou die lange weg klinkt inderdaad niet echt spannend en op de foto te zien is dat het ook niet, maar ja soms moet je je daar even doorheen slaan. Het ziet er allemaal heel gezellig uit bij Yvonne en Randy, veel plezier nog met ze Doei gr. Paula
augustus 11, 2009
Toegevoegd door Naam: Marjon
Bericht Wat een prachtig park zeg, ik wist niet dat het zo mooi was. de kleuren doen een beetje denken aan de Painted Rocks bij Flagstaff. Schitterende foto's, vooral die van Nick met de paardenbloem is erg leuk. ook de laatste foto's met de regenboog en de zonsondergang zijn geweldig.
Veel plezier bij Randy en Yvonne
augustus 10, 2009
Toegevoegd door Naam: Bianca
Bericht Wauw, wat een mooie foto's weer! Vooral die met de regenboog en van de zonsondergang. Ik moest wel lachen om jullie 'glibber- en glijverhaal' van gisteren. Wat een lol kun je toch hebben hè ;) Heel veel plezier bij Yvonne en Randy!
Liefs, Bianca
augustus 10, 2009
Toegevoegd door Naam: The Young Ones Plaats: Beek en Donk
Bericht Goh, jullie waande je gisteren bijna bij ons thuis of niet? Maarja zonder ons was het natuurlijk half zo leuk.. HAHAHAHHA. Geef Randy, Yvonne en de kids maar een vette knuffel namens ons!! oke? Liefs The Young Ones xx
augustus 10, 2009
Toegevoegd door Naam: Ron Plaats: Groningen
Bericht Hoi Familie,
Ik heb een paar jaar geleden al eens contact met jullie gehad. Ik heb in 2006 een reis gemaakt gebasseerd op jullie reis van 2005. Ik volg jullie reis nu weer dagelijks, ook vrienden en familie hebben het "Michelly virus" te pakken gekregen :) Ik krijg weer zoveel zin om daar weer heen te gaan. Jullie hebben wederom een geweldige route uitgestippeld en de verslagen en de foto's zijn elke dag weer genot om naar te kijken.
Heel veel plezier nog met de rest van de vakantie.
Groeten van Ron uit Groningen.
augustus 10, 2009
Toegevoegd door Naam: Marielle Cortenbach Plaats: Mariahout
Bericht Hoi family,
Ook ik ben weer bijgelezen. Wat een schitterende foto's van de zonsondergang en regenboog. Geweldig!! p.s. Elly, wil je weten (of misschien weet je het al) wat PSV gedaan heeft? Niet veel. Het is tot op heden nog niet best, maar tja.... wie weet. PSV-VVV : 3-3 (ja, echt waar!) Twente-PSV : 1-1 Maar goed, misschien komt het nog goed. Ik neem aan dat je PSV toch wel nog een beetje blijft volgen.
Verder wens ik jullie namens de hele familie nog verder heel veel plezier.
Groetjes, Marielle
augustus 10, 2009
Toegevoegd door Naam: paula
Bericht Haai, weer helemaal bijgelezen. Wat een prachtige foto's weer gemaakt vooral die van de zonnebloemen en het bellen blazen. Veel plezier bij en met Yvonne en Randy gr. Paula
augustus 10, 2009
Toegevoegd door Naam: Sonja
Bericht "Haaaaai,
Ik ben weer bij met lezen en wat een leuke verslagen weer! Wat een modder zeg, ongelooflijk! Gelukkig zijn jullie er heelhuids doorheen gekomen. Met de auto zal het ook wel goedkomen
De foto's zijn weer erg mooi en ook die met de regenboog zijn erg goed gelukt!!
Ik wens jullie heel veel plezier bij Yvonne & Randy!!
Naam: Jerry
Hoi luitjes,
Wat hebben jullie de afgelopen dagen weer veel leuke dingen gedaan. Ik heb af en toe enorm moeten lachen en jullie vast ook.
Wat maken jullie veel prachtige foto's.
Heerlijk om nu weer bij vrienden te zijn. Heel veel plezier daar.
groetjes,
Jerry