Waarschijnlijk zijn jullie inmiddels al weer in Nederlandd aangekomen. Ik heb genoten van alle leuke verslagen die ik bijna dagelijks mocht lezen en van jullie mooie foto's . Het was net of ik een stukje met jullie meereisde. Jammer dat het er al weer opzit maar weer in je eigen huisje zijn is toch ook wel weer fijn denk ik.
Bedankt en groetjes van Marjon
augustus 29, 2009
Toegevoegd door Naam: henk Adriaans Plaats: Mierlo - hout
Bericht jullie hebben weer een prachtige vakantie samen gehad.ik heb jullie per dag gevolgd (vut he!)en genoten van de vele mooie foto's en verslagen .
augustus 29, 2009
Toegevoegd door Naam: Jerry
Bericht hoi luitjes,
Jammer dat het weer afgelopen is. Wat hebben jullie saampjes een geweldige reis gemaakt.
Dankjewel dat we mee hebben mogen genieten.
tot gauw!
xxx Jer
augustus 28, 2009
Toegevoegd door Naam: Kangie(AAforum)
Bericht Ik wens jullie een goede terugvlucht!! Ik heb genoten van jullie verslagen. Brdankt!
augustus 28, 2009
Toegevoegd door Naam: Bianca
Bericht Wat leuk dat jullie de wandeling in Snow Canyon samen met Karin en Marlous hebben gedaan. Jullie hadden volgens mij genoeg bij te kletsen ;) Toen wij in mei in LV waren, hebben wij ook het thema 'summer of '69' gezien op Freemont Street. Dat was inderdaad een erg gezellig sfeertje. Ik vind die 'Woodstock foto' van jullie trouwens helemaal geweldig! Dus ook jullie zetten inmiddels de traditie van de 'bedfoto' voort ;) Het is toch ook haast onmogelijk om niet heel veel te kopen. Alles is zo spotgoedkoop daar, ongelofelijk gewoon. Wat leuk dat je nog je oude buurjongen hebt bezocht in Santa Monica. Lijkt me heel raar als iemand die je van vroeger kent nu ineens daar woont. Ik wil jullie heel graag bedanken voor de geweldige verslagen! Ik heb er heel erg van genoten. Ik hoop dat jullie een voorspoedige terugreis hebben. We spreken elkaar gauw weer!
Groetjes, Bianca
augustus 28, 2009
Toegevoegd door Naam: Henriėtte
Bericht 't Zit er weer bijna op voor jullie. Jammer voor jullie, maar ook voor mij. Want ik zal jullie updates en zeker ook jullie foto's gaan missen hoor, elke dag kijk ik altijd even op jullie site en op die van Karin en Marlous. Dat wordt afkicken, dus....
Goeie reis terug, Groetjes van Henriëtte
augustus 28, 2009
Toegevoegd door Naam: Anouschka
Bericht "Hoi,
Ik liep natuurlijk weer eens achter bij jullie verslag..., dus alleereerst Denise nog gefeliciteerd met je verjaardag !!
Wat een prachtige reis hebben jullie toch gemaakt zeg. Door 12 staten. Pfff...ik ben jaloers . Jullie hebben het in ieder geval super naar jullie zin gehad zo te lezen.
Een hele goede terugvlucht toegewenst !
Groetjes, Anouschka "
augustus 28, 2009
Toegevoegd door Naam: richard, Yvonne en kids Plaats: beers
Bericht lieve luitjes, fijn dat er weer updates zijn, ik ging me al zorgen maken maar zag bij Karin en Marloes dat jullie er nog waren dus no problemo. een hele goede thuisreis!!!!!!!!!!! en tot snel.
augustus 28, 2009
Toegevoegd door Naam: paula
Bericht Mooi, toch nog een bedfoto met de score, ziet er toch niet verkeerd uit, hopelijk past alles in de koffers. Jammer dat het er weer op zit, maar ja na 6 weken is het ook wel weer lekker om naar huis te gaan, of niet? :) Bedankt voor het meereizen en een hele goede vlucht gewenst en tot gauw in Nederland. groetjes Paula
p.s. Ik geef Michel helemaal gelijk hoor, ik heb het ook niet zo op die luxe hotels waar ze zo'n beetje de koffers uit je auto trekken.
augustus 28, 2009
Toegevoegd door Naam: monique
Bericht Wat een geweldig verslag weer, ik heb er van genoten. Veel tips voor als we nog een keertje gaan. Goede reis terug, zal wel weer wennen zijn het 'gewone' leven in Nederland. groetjes Monique (Gondelier)
Naam: Marjon
Hallo allemaal,
Waarschijnlijk zijn jullie inmiddels al weer in Nederlandd aangekomen.
Ik heb genoten van alle leuke verslagen die ik bijna dagelijks mocht lezen en van jullie mooie foto's . Het was net of ik een stukje met jullie meereisde. Jammer dat het er al weer opzit maar weer in je eigen huisje zijn is toch ook wel weer fijn denk ik.
Bedankt en groetjes van Marjon