Bericht O wat heerlijk om te lezen. Ik word er wel een beetje emotioneel van (stomme trut ben ik). Als ik dit lees wil ik ook weer zooooooo graag naar Amerika maar bij ons zit het er even niet in. Veel plezier en ik kijk al uit naar je volgende update!
juli 8, 2011
Toegevoegd door Naam: Marjon
Bericht Fijn dat de reis zo voorspoedig gegaan is. Ik wens jullie een hele fijne vakantie!
juli 8, 2011
Toegevoegd door Naam: Sonja
Bericht Haaaaai,
Wat leuk dat er al iets te lezen is zeg! Dat heb je snel gedaan Elly, top!
Hartstikke fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen en alles goed gegaan is. Mooi dat de rooftop op tijd was!
Nu kan het genieten echt beginnen en ik wens jullie héél véél plezier op de mooie reis. Ik blijf jullie volgen.
Veel liefs, Sonja xxx
juli 8, 2011
Toegevoegd door Naam: Karin
Bericht Hoi :) Jullie zijn er! Fijn dat jullie zo'n voorspoedige reis hebben gehad en bij elkaar zaten in het vliegtuig. Wat slim om zo'n rooftop te bestellen. Jullie gaan vandaag al meteen op pad zag ik. Heeeel veel plezier en ik probeer jullie ook vanuit Spanje te blijven volgen :) XXX Karin
juli 8, 2011
Toegevoegd door Naam: Ronald Boonstra Plaats: Nederland
Bericht Fijne en veilige reis toegewenst. Gezellig een beetje met jullie op vakantie..:)
gr,Ronald
juli 7, 2011
Toegevoegd door Naam: Marco (markro)
Bericht Hierbij wens ik jullie een fantastische reis toe. Natuurlijk ga ik weer meereizen met jullie via dit prachtige verslag. Goede reis, veel plezier en geniet er weer van. All the best.
Groet, Marco.
juli 7, 2011
Toegevoegd door Naam: Marjan Plaats: USA
Bericht Bijna is het voor jullie ook zover. Nog een paar daagjes en dan steken jullie de grote plas over. Ik probeer jullie te volgen al zal dat niet elke dag lukken maar het is altijd weer genieten je liveverslag te lezen. Ik blijf de layout van de reisverslagen, verpakt in al die mooie boeken, super vinden en zeker qua uiterlijk de mooiste reisverhalen die ik ken. Goede vlucht en veel plezier!
Groetjes Marjan vanuit Missouri.
juli 4, 2011
Toegevoegd door Naam: Paula
Bericht Nu gaat het echt snel, lekker dat alles gepakt is en erin paste. Wat een geweldige route hebben jullie weer, ben uiteraard wel een beetje jaloers. :) Ook al die verschillende overnachtingen spreken me wel aan, vooral die skihut moet super zijn. Alvast een hele goede vlucht gewenst en hopelijk krijgen we heel snel het eerste verslag. Gr. Paula
juli 3, 2011
Toegevoegd door Naam: Sonja
Bericht "Haaai,
Het begint nu echt op te schieten he? Fijn dat de koffers gepakt zijn en alles er in paste! Het zal best een hoop gepuzzel zijn geweest
Ik wens jullie alvast een hele goede reis en uiteraard ga ik jullie volgen! Ik ben heel benieuwd naar al het moois wat jullie weer allemaal zullen gaan doen en zien.
Veel liefs, Sonja xxx"
juli 3, 2011
Toegevoegd door Naam: Carola
Bericht Voor ons dit jaar geen Amerika maar door jullie verslag te lezen ben ik er toch weer een beetje. Ik wens jullie weer een hele mooie reis en heel veel plezier!
Naam: Carola
O wat heerlijk om te lezen. Ik word er wel een beetje emotioneel van (stomme trut ben ik). Als ik dit lees wil ik ook weer zooooooo graag naar Amerika maar bij ons zit het er even niet in.
Veel plezier en ik kijk al uit naar je volgende update!