Elkaar nooit live ontmoet maar t blijft geweldig om een beetje met jullie mee op de reis te gaan. Weer genieten van de leuke verhalen en mooie foto's. Ik blijf t bijzonder vinden dat jullie (inmiddels) grote kids mee gaan en actief zijn, dingen doen en mee aanpakken. Geniet er van met z'n allen!!
juli 9, 2011
Toegevoegd door Naam: Robert-jan Plaats: Page, AZ
Bericht "Lekker relaxed; hoop dat het mooie weer gezamenlijk onze kant optrekt ! Mooi geregeld trouwens, die upgrade voor de laatste 2 nachten !!"
juli 9, 2011
Toegevoegd door Naam: Jaap Plaats: Tolkamer
Bericht Haha inderdaad een lange reis naar LA maar daar krijg je dan ook wel wat voor terug. Lekker dat het goed verlopen is allemaal.
Met zoveel mensen is het natuurlijk altijd passen en meten met de bagage maar jullie hebben veel ervaring dus het is weer goed gekomen!
Geniet van jullie reis!
Groetjes,
Jaap
juli 8, 2011
Toegevoegd door Naam: Geryanne
Bericht Goed om te weten dat jullie veilig aangekomen zijn, en nu genieten hè! Liefs uit Cuijk van de fam.
juli 8, 2011
Toegevoegd door Naam: De Zus
Bericht Hi Familie!
Ik hoop dat jullie een heule, heule fijne vakantie hebben!
Ik mis jullie nu al, ja, al-le-maal!
Kus, Tante Toos, uh, Dorine!
juli 8, 2011
Toegevoegd door Naam: manuela meilink Plaats: mckinney texas
Bericht wat ''ouderwets'' gezellig om jullie verslagen weer te gaan lezen. voorheen las ik ze aan mijn computerburo in nederland en tegenwoordig met een goed kop koffie hier in mckinney aan de keukentafel. vroeger vond ik vliegen altijd fantastisch maar nu ik al zoveel gevlogen heb is het meer uitzitten geworden.a.s woensdag gaan wij ook richting curacao vliegen via het wat troosteloze dallas airport ... er is daar geen bal te doen en haast niks lekkers om te eten.
juli 8, 2011
Toegevoegd door Naam: Bianca
Bericht Ik hoorde van Sonja dat je het eerste verslag al op had staan, dus ik ben meteen gaan kijken! Fijn dat de reis voorspoedig is verlopen. Het grote genieten kan nu beginnen! Heel veel plezier!
xxx Bianca
juli 8, 2011
Toegevoegd door Naam: Robert-Jan (MattRob) Plaats: Page, AZ
Bericht "Mooi, jullie zijn er ook ! Die vlucht naar LA vonden wij ook wel een erg lange zit ... Gelukkig had KLM de schermpjes beter voor elkaar (en hadden wij iPads bij ons), maar dan nog ...
Knap dat jullie het tot 22uur hebben volgehouden ! "
juli 8, 2011
Toegevoegd door Naam: Richard en Yvonne Plaats: Beers
Bericht Aaaaaah, gelukkig goed aangekomen. Het genieten van jullie verslagen kan weer beginnen!
geniet ze, knuffels van ons.
juli 8, 2011
Toegevoegd door Naam: Patrick,Petra +kids Plaats: Gemert
Bericht Het grote avontuur is weer begonnen. Heel veel plezier en maak er een mooie tijd van !!!!
Naam: Marloes
Plaats: Mill
hallO allemaal,
Elkaar nooit live ontmoet maar t blijft geweldig om een beetje met jullie mee op de reis te gaan. Weer genieten van de leuke verhalen en mooie foto's. Ik blijf t bijzonder vinden dat jullie (inmiddels) grote kids mee gaan en actief zijn, dingen doen en mee aanpakken. Geniet er van met z'n allen!!