Wat een leuke dag weer! De foto's zijn prachtig en erg knap dat je de klim toch helemaal volbracht hebt Elly, petje af!
De zwembad foto's zijn erg leuk vooral die van de grote splash hahaha
Heel veel plezier weer!
Groetjes, Sonja xxx
juli 10, 2011
Toegevoegd door Naam: Karin Plaats: Tilburg
Bericht Goedemorgen, Dat was echt vroeg opstaan! Jullie hebben weer een prachtdag gehad. Wat een leuke wandeling met al die ladders in de canyon en ook bij het water zag het er heel mooi uit. Ik had best mee willen lopen, dit zijn toch wel de dingen die wij ook heel leuk vinden om in Amerika te doen :) Heel veel plezier met het vervolg van jullie tocht! Wij vertrekken morgenvroeg naar Spanje maar ik ga toch echt proberen om jullie blog bij te houden. XXX, Karin
juli 10, 2011
Toegevoegd door Naam: Jaap Plaats: Tolkamer
Bericht Hoi hoi,
Jullie hebben een flink stuk geklommen zeg en dat in die hitte. Maar wel een goed gevoel natuurlijk als je boven bent.
Ik kan me voorstellen elly dat je bij die ladders nog wel een keertje heb nagedacht. Ik denk dat ik er ook even goed over had moeten nadenken. Maar het was wel erg mooi om door die canyob heen te lopen denk ik!
Geniet lekker verder.
Gr. Jaap
juli 10, 2011
Toegevoegd door Naam: Marlous Plaats: Tilburg
Bericht Hoi familie,
Wat heerlijk dat jullie nu eindelijk in Amerika zijn!
De foto's van jullie in de zee zien eruit om jaloers op te worden.
Mooi geregeld trouwens dat je nu aan het einde van de vakantie grote kamers hebt!
heel veel groetjes, Marlous
juli 9, 2011
Toegevoegd door Naam: Ina Plaats: San Diego
Bericht Heel veel plezier de komende weken. Net even snel jullie eerste dagen gelezen, wel wennen he! die warmte, maar went snel. geniet ervan en ik volg jullie op de website. groetjes Ina
juli 9, 2011
Toegevoegd door Naam: thuul
Bericht zo lekker lezen weer en ook mooie foto's op het strand. Wonder boven wonder dat jullie aangekomen zijn op plaats van bestemming LA, want de vlucht ging volgens het bord op de foto naar Los Anegeles. Waar dat ligt?? ;) fijne reis verder.
juli 9, 2011
Toegevoegd door Naam: Bianca
Bericht Haai luitjes,
Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad! Lekker om even de golven in te duiken met z'n allen. Mooi dat jullie de laatste nachten een upgrade krijgen :thumbup: Het ontbijt zag er trouwens bijzonder goed uit daar! Het blijft indrukwekkend om al die windmolens te zien. Heel veel plezier in Joshua Tree NP! Ik ben benieuwd of het nog gelukt is de zonsopgang te zien ;)
Liefs, Bianca
juli 9, 2011
Toegevoegd door Naam: Jaap Plaats: Tolkamer
Bericht Hoi hoi,
Goed geregeld die upgrade!! Ook netjes van ze dat ze wat wilden doen. Heerlijk lekker op het strand en zelfs lekker gezwommen in zee. Klinkt allemaal super. En wij maar werken ;)
En 's avonds geen honger dat is echt ook weer heel herkenbaar. Hebben wij ook altijd de eerste paar dagen maar wij gaan altijd wel eten :D
Geniet lekker verder!!
Groetjes,
Jaap
juli 9, 2011
Toegevoegd door Naam: Sonja
Bericht Leuke eerste dag hebben jullie achter de rug! Het strand en de zee zien er heerlijk uit! Mooi geregeld ook van die upgrade de laatste 2 nachten!
Groetjes, Sonja
juli 9, 2011
Toegevoegd door Naam: Karin
Bericht Goedemorgen :) Dat is mooi geregeld die upgrade bij het hotel :) Wat een lekkere relaxte dag hebben jullie op het strand gehad. Indrukwekkend die golven! Veel plezier weer! Groetjes, Karin
Naam: Sonja
Haaaaai :D
Wat een leuke dag weer! De foto's zijn prachtig en erg knap dat je de klim toch helemaal volbracht hebt Elly, petje af!
De zwembad foto's zijn erg leuk vooral die van de grote splash hahaha
Heel veel plezier weer!
Groetjes,
Sonja
xxx