Bericht
Hey,net even jullie verslag gelezen, het viel ons ook op in Scottsdale die mooie groene gazonnen en mooie bloemen en dat met die hitte, het zo mooi groen te houden. Granite dells staat ook op mijn verlanglijstje, ik heb maar een paar foto's kunnen zien, het internet is hier heel traag, maar mooie foto's van granite dells. Gelukkig wat minder warm nu jullie gaan kamperen.
groetjes Ina


juli 12, 2011


Bericht
hi luitjes,

Ik heb even door de foto's heen gebladerd en ik heb er nu al een hoop gezien, die prachtig op een canvas zullen staan.

Ik ben stikjaloers, want ik zag meteen al een hoop bekende plaatsjes.

Heel veel plezier daar!

xxx
Jer


juli 11, 2011



Bericht
Heey luitjes,
Volgens mij hebben jullie het weer prima naar jullie zin :) De verhalen en foto's zijn in ieder geval prachtig.
Nog heel veel plezier in Amerika
Groetjes, Simone


juli 11, 2011



Bericht
Wat een prachtige verhalen en foto's tot nu toe.het was wel even doorbijten vanwege een kleine achterstand maar het was de moeite dubbel en dwars waard.
Veel plezier in Sedona.
Groetjes Jos


juli 10, 2011


Bericht
Hoi hoi, nou ik ben helemaal bijgelezen hoor.
De foto's van de zonsopkomst zien er super uit, jammer dat het in het echt minder was.
Knap hoor dat je die ladder toch nog gedaan hebt, ziet er ook wel een beetje eng uit (en erg warm), slotcanyons vind ik zelf ook geweldig.
Het zwembad als afsluiter moet heerlijk zijn geweest.
Gr. Paula


juli 10, 2011


Bericht
Heerlijk vind ik het altijd om zo vroeg op te staan. Wel jammer dat de zonsopgang wat tegenviel. Michel en de kinderen zijn echt wel klimgeiten! Wat hoog, daar in Joshua Tree! Je krijgt er wel hele mooie foto's door ;)
Die Ladder Canyon is prachtig! Zou ook wel iets voor ons zijn, ook al vind ik die ladders wel heel hoog. Goed dat je toch doorgezet hebt ;)
Heel veel plezier maar weer! Het is weer genieten om jullie te kunnen volgen!

xxx
Bianca


juli 10, 2011


Bericht
Mooe foto's, de warmte straalt er gewoon vanaf. Dapper hoor dat je toch die ladder op gegaan bent. Die slotcanyon lijkt me erg mooi, maar ik zou er denk ik claustrofobisch van worden.
Leuk die foto van die sprong in het zwembad!


juli 10, 2011



Bericht
Wat goed van je Elly om door te zetten. Ik denk niet dat ik dat gedurfd had. Klasse.
Wat is dan een zwembad lekker als je zoveel gelopen hebt in de warmte.
Gave foto's ook weer.
Veel plezier


juli 10, 2011



Bericht
wat een fantastisch mooie foto's !!! en ik vind dat jullie enorm goed tegen de hitte kunnen .. wij hebben hier al weken aan 1 stuk 40 graden in texas en ik ben het al aardig zat.wij bbq-en nog niet eens in de achtertuin met deze hitte terijl jullie aan het lopen en klimmen zijn. wat jammer dat de vos niet op de foto kon dat had ik graag gezien. onze oudste zoon stond een keer oog in oog met een grote bever en had ook de camera niet bij zich .. erg jammer.

juli 10, 2011


Bericht
Hallo allemaal,

Wat een prachtige wagen hebben jullie meegekregen! Zal het goed doen op de dirtroadjes en hij is al getest. Die windmolens zijn inderdaad talrijk en prachtig (wisten jullie dat er een scene uit mission impossible 3 is opgenomen, een helicopter achtervolging).
Joshua Tree vonden wij fantastische en jullie hebben je prima vermaakt zo te lezen. Die ladder canyon lijkt me geweldig!

En dan de zwemsessies, haha, geweldig dat jullie elke dag in het water zitten.
Veel plezier nog verder de komende dagen en weken.

Groetjes
Bart


juli 10, 2011
Powered by PHP Guestbook - brought to you by PHP Scripts
 
« 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 »