Toegevoegd door Naam: Hanz en Henriette Plaats: Gerwen
Bericht Vandaag hoefde ik een dagje niet naar de baas, een mooi moment dus om even lekker de tijd te nemen voor jullie reisverslag en de foto's. Super hoor, de zonsondergangfoto's zijn erg mooi, en ook die van de Granite Dells en Sedona. En leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van Ladder Canyon. Nog heel veel plezier de komende weken!
Groetjes vanuit Gerwen, H&H
juli 13, 2011
Toegevoegd door Naam: Marjon (vana)
Bericht Wat geniet ik weer van jullie verslag. Prachtige foto's van Sedona, wat is het toch mooi daar. Jammer dat het er zo vaak regent. Wij hebben het vorig jaar moeten overslaan door slecht weer. Maar gelukkig bleef het voor jullie overdag droog. Ik hoop dat jullie vandaag lekker kunnen genieten van Slide Rock SP.
juli 13, 2011
Toegevoegd door Naam: Petra uit NC Plaats: Raleigh
Bericht Nou ben helemaal bij gelezen. Genoten van jullie heerlijke foto's! Geniet maar lekker verder!
juli 13, 2011
Toegevoegd door Naam: thuul
Bericht ziet er allemaal weer heel gezellig uit. Heerlijk met die tent daar in Sedona, wat een fraaie foto's.
juli 13, 2011
Toegevoegd door Naam: Paula
Bericht Wat lekker dat jullie als eerste in Slide Rock SP waren, het ziet er later inderdaad erg druk uit. Super leuke foto's zeg, vooral die van het glijden, jammer dat het water zo koud was. Goede reis naar de volgende stop. Gr. Paula
juli 13, 2011
Toegevoegd door Naam: Ronald Verhoog Plaats: Twist Germany
Bericht Ik geniet weer van jullie leuke verhalen en zeer mooie foto's!! Wie weet doe ik nog ideeen op voor mijn vakantie eind augustus in Amerika. Ik blijf jullie volgen! Geniet van de vakantie!
Groetjes, Ronald www.usa-reizen.com
juli 12, 2011
Toegevoegd door Naam: Sonja
Bericht Haaaaaai allemaal! :D
Wat een superleuke verslagen weer! Mooi dat de foto's van de zonsopgang alsnog toegevoegd zijn want die had ik al gemist hahaha
Jullie hebben al weer prachtige dingen gezien en het genieten spat van het verslag en de foto's af. Erg leuk om zo met jullie mee te genieten. Elly ga zo door met schrijven!
Héél véél plezier weer!
Sonja xxx
juli 12, 2011
Toegevoegd door Naam: Bianca
Bericht Gisteren lukte het me niet om een reactie te plaatsen, dus hopelijk heb ik vandaag meer geluk.
Wat een fantastische foto's maken jullie weer! Wat zijn de granite dells bij Watson Lake toch mooi hè. Wij hebben daar ook zo genoten. Die dirtroad van gisteren ziet er inderdaad niet zo best uit ;) Gelukkig is het helemaal goed gegaan. Veel plezier in Slide Rock SP! Hopelijk is het vandaag veel minder druk.
xxx Bianca
juli 12, 2011
Toegevoegd door Naam: Erika, Gerrit en Joke (AA-forum) Plaats: Dalfsen
Bericht Hoi daar,
Helemaal vergeten jullie een leuke vakantie te wensen, dus bij deze. Ga gauw beginnen met het verslag weer verder te lezen. Groetjes, Erika, Gerrit en Joke.
juli 12, 2011
Toegevoegd door Naam: Paula
Bericht Bekende foto's van Granite Dells, dat vonden wij ook zo apart en prachtig. Lekkere plaats hebben jullie op de camping en dat golfkarretje staat je goed hoor. :) De staat van de dirtroad ziet er inderdaad heftig uit maar gelukkig allemaal goed gegaan. Veel plezier nog in Sedona. Groetjes Paula
Naam: Hanz en Henriette
Plaats: Gerwen
Vandaag hoefde ik een dagje niet naar de baas, een mooi moment dus om even lekker de tijd te nemen voor jullie reisverslag en de foto's. Super hoor, de zonsondergangfoto's zijn erg mooi, en ook die van de Granite Dells en Sedona. En leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van Ladder Canyon. Nog heel veel plezier de komende weken!
Groetjes vanuit Gerwen,
H&H