Gisteravond laat zijn Richard en Yvonne aangekomen. Ze hadden er een
lange dag opzitten dus besloten we de wandeling in Devils Garden in Arches
NP een dag uit te stellen. We hebben gezellig bijgekletst. De ochtend begon
met een uitgebreid ontbijt. Michel heeft voor iedereen een omelet naar
keuze gemaakt. We hebben vandaag een rustige dag. De ene helft gaat naar de
Corona Arch en de andere doet helemaal
niks vandaag. Ik behoor tot de laatste groep dus
vandaar dat het verslag dit keer heel kort is. Het was een beetje bij het zwembad hangen, een wijntje drinken op het terras, en veel praten. 's Avonds hebben we de barbecue aangemaakt. Richard heeft ribbetjes gemaakt met salade en brood. Later kwam er nog een fles whiskey en tequila op tafel. Samen met wat pilsjes en rode wijn laat zich raden dat het een latertje werd.